شارژ اتوماتیک ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

دوربین هشت مگاپیکسلی آن به امکاناتی مانند کانون اتوماتیک ، تشخیص چهره ، کانون لمسی ، تثبیت کننده تصویر ، فیلمبرداری شارژ اتوماتیک ایرانسل Full HD (1080P) در 30fps و فلاش LED مجهز است و همچنین یک دوربین ثانویه نیز در قاب جلو برای مکالمه تصویری وجود دارد.
سامسونگ Galaxy Grand از گالری پیش فرض Jelly Bean استفاده می‌کند و در حالت مشاهده آلبوم باز می‌شود که در آن تمامی پوشه‌ها با عکس بصورت لیست قابل مشاهده است.
منوی دوربین مانند Galaxy S III است و در طرف راست نمایاب ، سوییچ عکاسی، فیلمبرداری ، کلید دیافراگم مجازی و میانبر گالری وجود دارد که به صورت یک نمونه کوچک از آخرین عکس گرفته شده است.
سامسونگ Galaxy Grand به آندروید 4.1.2 (Jelly Bean) و جدیدترین منوی Touchwiz مجهز است که Nature UX نام دارد.
طرح قاب این گوشی به مدل‌های بعد از Galaxy S III نیز شباهت‌هایی دارد؛ اگرچه در مقایسه با آنها سطح پلاستیکی Galaxy Grand ، صیقلی تر است و ساختار آن مانند Galaxy Note II مرغوب به نظر نمی‌رسد و ظاهرا سامسونگ به دلیل پایین شارژ اتوماتیک ایرانسل نگه داشتن قیمت از این ساختار استفاده کرده است.
دو محفظه سیمکارت و محل کارت حافظه MicroSD زیر درب باتری مشاهده می‌شود و برای دسترسی به سیمکارت اصلی و کارت حافظه MicroSD باید باتری 2100mAh را بردارید که نشان می‌دهد امکان جابجایی کارت حافظه در زمان روشن بودن گوشی وجود ندارد.
صفحه نمایش لمسی خازنی پنج اینچی آن دارای وضوح 480 در 800)WVGA پیکسل) و 16 میلیون رنگ است.
گوشی نوکیا N8 از باتری لیتیومی 1200 میلی آمپر مدل BL-4D استفاده می نماید که می تواند تا 390 ساعت در حالت آماده به کار در شبکه 2G و 400 ساعت در شبکه 3G و در مدت 12 ساعت مکالمه در شبکه 2G و 5 ساعت و 50 دقیقه در شبکه 3G شارژدهی نماید. در آزمایش انجام شده در پخش شارژ اتوماتیک ایرانسل موسیقی این گوشی توانست تا 50 ساعت موسیقی را به طور مداوم پخش نماید. این میزان شارژدهی با گوشی های هم رده تفاوت چندانی ندارد.
حاشیه اطراف صفحه نمایش عرض زیادی دارد و سطح قاب پلاستیکی نیز صیقلی و شارژ اتوماتیک ایرانسل لغزنده است اما درصورت داشتن دست‌های بزرگ ، مشکلی در کار کردن با این گوشی نخواهید داشت.
از گزینه‌های ارتباطی این گوشی می‌توان به Wi-Fi Hotspot ، Wi-Fi a/b/g/n ، بلوتوث 4.0 با HS ، پورت استاندارد MicroUSB با قابلیت MHL ، گیرنده GPS با A-GPS و GLONASS ، سوکت صوتی 3.5 میلیمتری ، رادیو FM و USB On-The-GO اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار موبنا،‌ سامسونگ I9082 Galaxy Grand را نمی‌توان جمع و جورترین گوشی محسوب کرد، با این‌حال در دست گرفتن آن بسیار راحت است و سامسونگ موفق شد قطر آن را در کمتر از 10 میلیمتر حفظ کند.
سامسونگ Galaxy Grand دارای یک دوربین هشت مگاپیکسلی با حداکثر وضوح 3264 در 2448 پیکسل است و به یک فلاش LED نیز مجهز است که درصورت کم شارژ اتوماتیک ایرانسل بودن نور محیط به گرفتن عکس کمک می‌کند.
طراحی این گوشی از Galaxy S III الهام گرفته است و اندازه بزرگ صفحه نمایش تجربه خوبی را برای کاربران فراهم
Galaxy Grand به نسخه 4.1.2 آندروید (Jelly Bean) ، پردازنده دو هسته‌ای ARM Cortex A9 1.2GHZ ، پردازنده گرافیک Broadcomm Videocore IV و 1GB شارژ اتوماتیک ایرانسل RAM مجهز است.
در حالت ماتریس شش نمونه کوچک از فایل های ویدیو قابل مشاهده شارژ اتوماتیک ایرانسل است که در عوض نمایش تصاویر ثابت ، ویدیوها را پخش می‌کنند.
ساختار منو به گوشی‌های Galaxy S III mini و شارژ اتوماتیک ایرانسل S II Plus شباهت دارد زیرا این دو گوشی دارای همان نسخه آندروید Grand و همان وضوح صفحه نمایش است.
از نظر در دست گرفتن گوشی و کار کردن با آن از Galaxy Grand می توان در حد یک گوشی رده متوسط پنج اینچی انتظار داشت.
گوشی نوکیا شارژ اتوماتیک ایرانسل N8 از پردازنده 680MHz ARM11 استفاده نموده است که با 256 مگابایت حافظه RAM سرعت بالاتری نسبت به مدل های قبلی نوکیا به گوشی داده است. همان طور که گفتیم این اولین بار است سیستم عامل سیمبین بر روی گوشی موبایل با پردازنده قوی قرار می گیرد. وجود این پردازنده با حافظه RAM سرعت بالایی را به گوشی می دهد و کاربر می تواند از آن به راحتی بهره ببرد.
نرم افزار پیش فرض پخش ویدیو در سامسونگ Galaxy Grand دارای چندین حالت مشاهده براساس ماتریس ، لیست ، پوشه و دستگاه های مجاور است که به دستگاه های DLNA دسترسی دارد.
نرم افزار پخش موسیقی Touchwiz در Galaxy Grand مانند سایر گوشی‌های هوشمند Galaxy با قابلیت Nature UX است.
سامسونگ پیش تنظیمات اکولایزر و تکنولوژی Sound Alive برای ارتقای صوتی را نیز فراهم کرده است که دارای مجازی سازی کانال 7.1 است.
سایر امکانات سامسونگ I9082 Galaxy Grand عبارتند از منوی Touchwiz 5.0 Nature UX ، پشتیبانی Divx / Xvid ، شتاب سنج داخلی ، ورودی شارژ اتوماتیک ایرانسل Multi-Touch ، حسگر Proximity و حسگر ژیروسکوپ اشاره کرد.
می‌کند. شارژ اتوماتیک ایرانسل
Grand تنها گوشی رده متوسط پایین از کمپانی سامسونگ است که دارای یک صفحه نمایش پنج اینچی شارژ اتوماتیک ایرانسل با بسته نرم افزاری پیشرفته سامسونگ و Jelly Bean آندروید است.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: